Rosmalen, Waar gaan we naar opzoek!?

Ergens iets te doen en/of afspreken? op de Club, een Beurs of iets anders. Plaats het hier
Plaats reactie
PD5DJ
Site Admin
Roepletters: PD5DJ
Contacteer:

Rosmalen, Waar gaan we naar opzoek!?

Bericht door PD5DJ » vr mar 16, 2018 11:23 am

Morgen zaterdag 17 Maart is er weer de radiomarkt in Rosmalen.

Maar waar zijn we naar op zoek?

Mijn verlanglijst:
  • Kippenladder
  • Varkensneusjes BN73-202
  • Ringkerntjes T50-73 en 76
  • 2m Halo of Big Wheel antenne
73's Björn de PD5DJ - QTH Avenhorn - JO22LO

PD0FSH
Roepletters: PD0FSH

Re: Rosmalen, Waar gaan we naar opzoek!?

Bericht door PD0FSH » za mar 17, 2018 11:37 pm

Ik had geen lijstje. Ik vond het weer leuk om mee te gaan met Richard en Albert. Martin dit keer niet van de partij. Moest in Duitsland Geocachen. ook leuk.
Dus geen verlanglijst van mij maar we moesten een kop scoren van een Condor 16. hebben we maar een hele condor gekocht want die werden voor afbraakprijzen verkocht.
Verder een gps Jupiter module gescoord met een voor mij exotische steker erop. een liniaaltje bij forum circuits online.net en een 16 Gb microsd kaartje voor mijn oude telefoon en dat alles ............voor weinig.
Vlg een standhouder stonden de stands weer meer uit elkaar en wordt het elk jaar minder. vlg mij valt het wel mee maar is er meer niet electro gerelateerde zooi te koop. Blijkt ook wel want de Cd's loopt iedereen hard voorbij en de frutsels die de vrouw van de standhouder maakt zijn vaak ook hopeloos en kansloos. Maar ach iedereen is een dagje op stap en de Bossche bollen naderhand opgehaald bij Jan de Groot vergoeden ook een hoop. Volgend jaar weer.

PD5DJ
Site Admin
Roepletters: PD5DJ
Contacteer:

Re: Rosmalen, Waar gaan we naar opzoek!?

Bericht door PD5DJ » zo mar 18, 2018 11:02 am

Ik heb niet echt kunnen vinden wat ik nodig had.. op de kippenladder na dan.
Voor de rest wel een erg gezellige ochtend gehad :-), het was meer handen schudden.

Verder vond ik de beurs echt tegenvallen t.o.v vorige jaren.. het is triest om te zien dat er weer minder standhouders aanzwezig waren.
En de boel meer en meer overspoeld wordt door computer en china meuk.
Dat kunnen we nu ook zelf bestellen ;-)

Voorheen kon ik met een boodschappenlijst heen gaan, en dan met 80 a 90% daarvan terug komen.. nou is dat in 5 jaar gedaald tot misschien hooguit 10%.

Ik mis stands zoals die van o.a Bakelaar, de stands met het mooie fijne gereedschap.

Het zet mij wel aan het denken of ik volgend jaar nog heen ga.
73's Björn de PD5DJ - QTH Avenhorn - JO22LO

Plaats reactie